O noua zi…

Fiecare zi mi se pare altfel…parca mai frumoasa si mai speciala decat cea de ieri .

Ma bucur de fiecare clipa si caut frumosul in tot ce ma inconjoara: ma incarc cu energie de la natura si caut sa am sufletul cald si deschis mereu, chiar daca uneori mai ploua; daca sunt trista si ceva nu merge asa cum as vrea ma gandesc la cei care sunt in spital si le e greu, la oamenii care nu stiu ce-i asteapta ziua de maine pt ca nu au ce pune pe masa, la cei care stiu ca mai au putin de trait, la cei care sunt in razboi…si imi dau seama cat de multe am eu.

Sunt o norocoasa si-i multumesc lui Dumnezeu pt tot ce mi-a dat in viata, pt familia mea, prietenii mei, oamenii pe care-i cunosc, mentorii mei, fiecare incercare care ma face mai puternica…O NOUA ZI

Gandeste-te pt o clipa…ce ai face daca ai sti ca maine ai muri? ce ai regreta? ce ai vrea sa fi facut?

IUBESTE CA SI CUM AI MURI MAINE, DAR AI GRIJA DE SUFLET CA SI CUM NU AI MURI NICIODATA!!!

Bucura-te de fiecare zi ca si cum ar fi ultima si nu uita…lucrurile marunte fac deliciul vietii!

Lasă un răspuns

