altceva decat … invatatul pentru examene

Sunt in sesiune si deja nu mai am stare; as face orice altceva decat … invatatul pentru examene :P.

M-am reapucat de putina criptologie ( e una dintre activitatile mele preferate 😛 ), sudoko si rebusuri.

Citesc mai multe despre meditatie, psihologie umana, istorie, medicina, retele sociale, comunicare si leadership ( iar eu sunt pe marketing 😉 ).

Unui prieten drag sufletului meu i-am dat ceva de dezlegat; va dau si voua ( hai sa vedem cine termina primul 😉 ).

Avem alfabetul: Aaabcdefghiijklmnopqrssttuvwxyz.

De descifrat: 

Gii tejodasga sh dasf xsgj tc p xgaj lq mvnf .

Fiecare primul, al doilea si al treilea cuvant au aceiasi regula de formare ( deci avem trei reguli de formare ).

Daca vi se pare prea complicat incercati asta ( e exact acelasi lucru in alta forma, mai usor de descifrat 🙂 ):

FIAEAI

IMPVON

IBERVL

SACEEU

CRAIZM

HERSIE

 

Spor! Sa-mi spuneti si mie solutia 😛 cand terminati.

 

 

p.s. Pentru cei care sunt din Oradea, azi, 10 iunie, intre orele 18 – 20 va avea loc o conferinta despre intunecarea globala.

Locatie: Liceul „Ady Endre” , etaj 1, sala 96.

Va asteptam cu drag 🙂 .

Lasă un răspuns

