un film pe zi … La vita e bella

Mi-am adus aminte de un film care mi-a bucurat adolescenta … si-n acelasi timp, mi-a dat de gandit.

De multe ori, de mult prea multe ori uitam de micile bucurii ale vietii; uitam de noi, uitam de cei care sunt cu adevarat importanti pentru noi … si nu ne traim viata asa cum am merita!

Daca am lasa, macar pentru o clipa, toate barierele ce exista, indiferent de ce apartin, am descoperi ca … VIATA CHIAR E FRUMOASA!

Asa ca … te invit, acum … vine Craciunul: cauta acest film si urmareste-l cu familia ta; la finalul lui, vei intelege, cu siguranta, de ce. 🙂

Lasă un răspuns

