LOST …

Am uitat cine sunt, ce sunt … m-am piedut undeva … si parca mii de cioburi s-au spart din mine …

Nu mai stiu unde le-am pierdut … poate pe drumul inconstient al devenirii mele sau … poate, mai bine spus, al nedevenirii mele.

Nu-mi mai gasesc locul … dragostea si-a frant aripile cand a incercat sa dea de mine si nu mai risca … mintea mi-e goala, sufletul trist, inima sfasiata … unde sunt EU, ce sunt EU?

… am facut

… am iubit

… am crezut

… am dorit

… am sperat

… am uitat

Acum … si speranta s-a speriat si s-a intors la originile ei …

Lasă un răspuns

